„Különösen javasolt” követniük a Lázár Live-ot az Építési és Közlekedésügyi Minisztérium dolgozóinak
A Lázárinfót a nyári hőség miatt költöztették az online térbe, ahol bárki bármit kérdezhet.
A Lázárinfót a nyári hőség miatt költöztették az online térbe, ahol bárki bármit kérdezhet.
A konzorciummal, amelyet Mészáros R-Kordja mellett Emőri Gábor iCell-Mobilsoft Zrt.-je alkotott, tavaly mondta fel a kivitelezési szerződést az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Újabb öt kastély sorsáról döntött Lázár János. Négy került NER-közeli nagyvállalkozókhoz, egyet a Szabolcs megyei önkormányzatnak adott az Építési és Közlekedési Minisztérium.
A minisztériumok járműflottájából kissé kilógó, alapáron majd 30 millió forintos, 237 lóerős Mercedes V-osztályú kisbusz áll a Lázár János és az általa vezetett Építési és Közlekedési Minisztérium rendelkezésére – ismerte el a HVG kérdésére a tárca, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság. Igaz, a részletekről hallgatnak. Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
A független képviselő szerint a „mindenki” alatt valójában a NER-elitet értik.
Másodfokon is nyert az adatokért perelő DK.
Az építési miniszter az M30-as autópálya megsüllyedése miatt orrolt meg a Strabagra, és kijelentette, hogy a cég ne számítson állami megbízásokra. Mégis a Strabag dolgozik most a Liszt Ferenc repülőtér bővítésén, az új terminál építésének előkészítésén.
Sokakat és régóta bosszant a 21-es út zenélő szakasza Lőrinciben és környékén, ám a közlekedési miniszter ígérete ellenére is szól az Ismerős Arcok száma az akusztikus útburkolati jelekből. Most Lázár János tárcája már csak annyit közölt: elképzelhető, hogy felszedik a zenélő burkolatot.
A terv a nemzeti együvé tartozást közvetítő ereje, mértéktartó, mégis ünnepélyes megjelenése és kiemelkedő kidolgozottsága miatt kapta meg az első helyezést. Bár ottjártunkkor a helyiek elmondták, van, hogy napokig senki nem látogatja az emlékházat.
Kerékgyártó János közlekedési hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkár lett Bói Loránd utódja.
Bói Loránd 2022 óta dolgozott az Építési és Közlekedési Minisztériumnál.
Megvenni, sőt bérelni is csak külön kormányzati engedéllyel lehetne közepestől nagyobb kereskedelmi ingatlanokat. A „plázastop” eredetileg az élelmiszermultik ellen született, de az új szabály az igazi plázákat, sőt az egész kereskedelmiingatlan-piacot nyírná ki. A minisztérium senkivel sem egyeztetett, az érintettek nem értik, mi végre az értelmetlen szigorítás.
Országos tájépítészt és országos főmérnököt is kinevezett az építési és közlekedési miniszter.
Ebben az ütemben a villamosvonal a Szent Gellért tér felől a Műegyetem rakparton végigvezetve elérné a Kopaszi-gát térségét.
Lánszki Regő építészeti államtitkár szerint „messzemenően figyelembe vették” a szomszédos utcákban lakók igényeit, a projekt olcsóbb, zöldebb és nyitotabb lesz.
Három balatoni települést érint a felújítás.
Az állam közel 1,2 milliárdos pluszbevételt vár belőlük.
Számtalan kép illetve háromdimenziós modell is az érdeklődők rendelkezésére áll az újonnan indult kormányzati honlapon.
A bizonytalan helyzetre hivatkozva felfüggeszthetik a Wenckheim-kastély átadását.
A közlekedési minisztérium célja a költségek csökkentése és a bevételek növelése a Nemzeti Útdíjszolgáltató Zrt.-nél.